pátek 30. října 2015

Nové hodiny

Předělávku hodin mi manžel slibuje snad už rok. Konečně si na mě udělala čas a hodiny mi nastříkal. Dvojí nástřik tabulovou barvou, mých pár výpočtů a školní křída - to jsou mé nové hodiny.
Výhoda? 
....přesný čas vím u nás jen já :-)


 Původně s tématikou vína.


7 komentářů:

  1. Ivi, tak ty jsou parádní. Já manžela přemlovám na výrobu tabule z překližky. U nás všechno trvá děsně dlouho. Co si neudělám, to nemám:-) Krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti,
      to jsi napsala krásně :-). Vše trvá dlouho a co si neudělám to nemám. To donucování mě taky moc nebaví, Ivana

      Vymazat
  2. WOW !!!! Super.....originální. Líbí se mi jednoduché věcí a takové jsou právě ty tvoje hodiny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evi,říká se, že v jednoduchosti je krása. Já na to často zapomínám. Měj se fajn Ivana

      Vymazat
  3. Noooooo? Ja by som si nechala aj povodne a urobila by som si ine, ale perfektny napad, originalne, len lutujem tie stare, tak by sa mi hodili na chalupu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko...super nápad a originální hodiny.
    Jana

    OdpovědětVymazat