čtvrtek 25. února 2016

Trochu jara do vchodu




8 komentářů:

  1. Krásne privolávaš jar. Taká zvláštna zima tuším ešte nebola. Verím, že ostatné obdobia roka budú v pohode.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emily, pekně si to nazvala - zvláštna zima. Vidím to stejně, ale mě se tato zvláštna zima hrozně líbí. Měj se pěkně Ivana

      Vymazat
  2. Ivanko - máš krásnou výzdobu pře domem - přivoláváš jaro. Já nedávno sundala, vánoční věnec - mám co dohánět.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, dneska mi do té jarní výzdoba napadlo několik cm sněhu. I když sníh mám moc ráda, tak na těch květinách zrovna moc ne! :-) Měj se hezky Ivana

      Vymazat
  3. To je krásné, jarní, už takové "teplé":-)) Také už pomaloučku to jarní Slunko vyhlížím, ale zima mi i přeto vůbec nevadí =)
    Krásný den
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano přesně tak, mi zima taky vůbec nevadí. Na druhou stranu jarní sluníčko taky vřele vítám. Ivana

      Vymazat
  4. WOW, hezky jarni, take se uz nemuzu dockat, navic ted toslunicko, naramne...M.

    OdpovědětVymazat
  5. Juu, ty bandasky jsou perfektní!!Krásné to máš, Ivanko!

    OdpovědětVymazat