sobota 2. července 2016

Moje keramická prvotina

Po dlouhé době hledání jsem v jedné přilehlé vesničce našla kurz keramiky, kde jsem mohla jít zároveň já i můj keramikou posedlý Adámek. Byl to nádherný relax, za těch několik lekcí jsem se určitě alespoň něco naučila, ale hlavně jsem splnila Adámkovo velké přání tvořit z hlíny.
Chodili jsme jen dva měsíce, doufám, že příští rok prochodíme celý.
Těším se na nové techniky a poznatky. 
Kdo jednou zkusil alespoň amatérsky keramičit, tak mému nadšení určitě rozumí.



12 komentářů:

  1. Tak to by mě taky bavilo, mám ráda tvořivé kurzy:-)
    Moc se vám to povedlo. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu to, naše děti chodily keramičit několik let...
    Přeji hodně úspěchů a krásné léto!
    A ty pytlíčky jsou perfektní!
    Ivanko, měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli děkuji. Tvé děti chodily několik let? Tak to nás asi čeká taky :-)

      Vymazat
  3. Ivanko, jste sikulky. Verim, ze toto je prima relax, navic se synem:-). Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ten Broučkovník by se nám taky hodil:). Šikulky...

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, hezké výrobky. Taky jsem kdysi zkoušela keramiku a vytvořit něco sama vlastníma rukama je moc osvobozující. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je přesně, jak jsi to napsala. Ten pocit je fakt osvobozující. Měj se krásně Ivana

      Vymazat
  6. Ivanko, rozumím :o)
    Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Ivanko, rozumím :o)
    Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat