středa 17. srpna 2016

Dárek

Dostala jsem dárek. Krásné staré klíče v ještě hezčí plechové dóze. 
Nečekané překvapení a pro mě velká radost.
Hezké dny 
Ivana




15 komentářů:

  1. Ivanko, to je kus historie. Které dveře a kdo jimi odemykal?
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Ivo, je to kus historie. Kdo jimi odemykal a co bohužel nevím :-) ...škoda

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi,taky mám spoustu takových starých klíčů..pověšených v chodbě a na verandě.A kolikrát si říkám-od čeho asi byly,od kterých dveří..Spoustu z nich jsem dostala,některé našla po půdách po rodině a některé semtam koupím na blešáku..Určitě i Tobě udělaly radost,když jsi je dostala.Přeju krásné dny!!Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdenko, radost udělaly, to je fakt. Jen ted řeším, co s nimi :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji, máš pravdu, nádherný kus historie :-) Měj se krásně I.

      Vymazat
  5. Krásné, líbí se mi ten srdíčkový, kam asi patřil..... :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, ten srdíčkový je krásný, byl asi od hodin, nebo od schránky, možná od pokladničky anebo od plechové hračky na klíček. Kdo ví... Katko, měj krásný zbytek prázdnin :-)

      Vymazat
  6. Ivanko, krásné poklady.Také jeden svazek mám, musela jsem ho týden máček v Coca cole, abych klíče zbavila rzi, ale teď už mi dělají parádu.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, a to funguje? Namáčení v Caca cole proti rzi? Děkuji za tip, vyzkouším. Měj se fajn Ivana

      Vymazat
  7. Ivanko, děláš radost a máš radost, to je život, měj se prima. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ty jsi to krásně napsala :-) Měj se parádně, I.

      Vymazat