úterý 30. srpna 2016

Domácí mýdla - krájená

V minulém příspěvku o mýdlech jsem psala o mýdlech litých do forem. Mnohem víc mne však ohromily mýdla krájená. Jsou více přirozená a dá se s jejich zdobením více kouzlit. 
Na obrázcích jsou mýdla s dekorem jeřabin a pomněnek. 












18 komentářů:

  1. Planuji take ta krajena, jsou tak nejak prirozenejsi a mne nejak blizsi:-). Pekny den, Ivanko. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přirozenější :-) Díky, tobě také pěkné dny.

      Vymazat
  2. Já je neplánuji :-), ale moc se Ti povedly. Pomněnky mám ráda. Hezký den D.

    OdpovědětVymazat
  3. Já tě vážně obdivuji, Ivuško! Radost pohledět, i pro oko je to potěšení!

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, ta mýdla vypadají úžasně, tak čistě...
    A moc chválím ty uspávací fotky :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím,
    Pro domácí mýdla mám velkou slabost. Vydají trochu jak máslo, uplně jsem dostala chuť si je namazat na chleba. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, to máš pravdu - jako bylinkové máslo :-)

      Vymazat
  6. Ivanko, mydélka jsou kouzelná . Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, pěkná zásoba, všechny jsou lákavé :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zásoba slušná, brzy se po nich zapráší. Měj se hezky Ivana

      Vymazat