čtvrtek 4. srpna 2016

Giveaway - sovička

Sovička na sponky a gumičky. 
Pro holčičku ale i pro vás. 
V barvách pastelových. 
Praktická a užitečná věc.

Jaké podmínky musíte splnit? 
Žádné. :-) Do komentáře napište svůj mail, ale budu ráda, když budete na svém blogu či FB sdílet.
Losování za týden!!!





26 komentářů:

  1. Až teď čtu, že jsi z Moravy :) já také.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jdu pokoušet štěstí:-)))))
    Sovička je krásná. To ty sama Ivo? Je to moc pěkný nápad pro úschovnu sponkek. Já je jako malá neustále ztrácela:))))
    e.srbova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, šila jsem ji sama, ale nápad není můj. Viděla jsem to kdysi ve školce, nebylo to na sově, ale na vlasaté postavičce holčičky. Ivana

      Vymazat
  3. Ahoj Ivi, sbad se mohu také připojit, třeba se usměje štěstí a naše cácorky budou mít sponečky pěkně uspořádané.
    Krásná sovička.
    Díky za spoustu inspirace.
    Bohunka zavináč naiser tečka cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj
    sovička vypadá ůžasně, třeba budu mít štěstí
    naty@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Neúčastním se, neb nemám momentálně nikoho zasponkovaného, ale moc a moc chválím!
    Ivanko, krásná práce!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, super. Ucastnit se nebudu, protoze nase princezna zasadne vse do hlavy odmita a ja sponky taky ne. Ostatnim preji hodne stesti:-). Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MArci, tak to má moje holčička úplně stejný postoj ke sponkám.:-)

      Vymazat
  7. Jé Ivi ta je krásná, já mám sovy moc ráda, přiznám se, že "sponkařka" jsem docela velké, vzhledem k tomu, že vlasy musím furt nějak sepnuté a v rozpuštěných chodím jen málokdy:-) Tak uvidíme, na koho štěstí padne, měj krásný den
    Lucka
    lucie.syslova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanko, já moc nesoutěžím, ale komentář si nemohu odpustit. Ta sovička je nádherná. Opravdu moc povedená. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Opravdu se moc povedla
    renata.spurna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Sovička je moc hezká. Moje nejmladší vnučka začala nosit sponky a ode mě se čeká, že dodám nějaký sponkovník. Kdybych vyhrála ten tvůj, nadělal by v dětském pokoji víc parády, než kdybych něco vysmolila sama.
    incomplette@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sovička je krásná,moc se Vám povedla.
    Pěkný den přeji.
    Lenka
    j.cohorna@worldonline.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná sova sponkovaná. Fandím nápadům a jejich realizaci. Mej se hezky Ivo. Pa Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Ta sovička je náádhernáá!!I když už mám dceru starší,v případě výhry bych ji podarovala jedné milé holčičce-dcerce od kamarádky..Jistě by jí udělala radost.
    zdena.kojecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. krásná sovička, praktický pomocníček pro slečny.
    přeji krásný den Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat