pondělí 22. srpna 2016

Renovuji truhlu

Podařilo se mi sehnat  za rozumnou cenu starou truhlu. Byla používána jako úschovna na barvy a laky, takže podle toho také vypadala. Původní fotku jsem nestihla udělat, truhla ihned putovala na otryskání drobným kamínkem. Tímto procesem dřevo získalo starý vzhled a truhla se zbavila barevných šmouh. 
Můj víkend byl ve znamení broušení a lakování. 
Prostě relax, jak má být!!! 
:-)



Obroušeno a nalakováno, ještě chybí kování.

18 komentářů:

  1. Pěkně se Ti povedla očista truhly. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda.....povedlo se na 1....Ila

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný kousek. Měj hezké dny Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný kousek. Měj hezké dny Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné. Seš neuvěřitelně aktivní :-) Pořád něco nového. Hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti, já pořád musím něco dělat :-) Hezký den přeji

      Vymazat
  6. Bude to parádní truhla...a zajímalo by mne kde se provádí pískování..??? Kdysi mamka pracovala v Dekoře (-podnik,kde se vyráběl nábytek)a mám někde dřevěný obraz - máky.A je to prý vytvořeno pískováním..jenže už je omšelý a nevím kam s ním a jak ho zrestaurovat.
    Hezký den
    Daška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato truhla byla pískovaná tryskačem, který pískuje ocelové konstrukce. Kde se provádí takové jemné pískování, jaké potřebuješ pro obraz ty, ti Daško bohužel neporadím. Měj krásné letní dny Ivana

      Vymazat
  7. Ivanka, keď tam primontuješ kovanie, bude to truhlica -parádnica. Super. :) D. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty, Ivuško, a kam ty na ty poklady chodíš????

    OdpovědětVymazat