pondělí 8. srpna 2016

Žába

 Látková žabička - dnes jsem ji dodělala. 
Jako dekorace na plůtek :-)
Dělala jsem ji podle návodu zde
Přijde mi ale taková nedodělaná, něco jí ještě chybí - snad černé puntíky, červená pusa,...
Poraďte, máte-li nápad.
:-)
Ivana


9 komentářů:

  1. Mně se líbí takhle jednoduchá. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ty si studňa inšpirácie pre nás všetkých....a nech žabku tak...mne príde taká veselá:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko děkuji. Prostě musím pořád něco tvořit. Děkuji za tvůj názor, měj se hezky Ivana

      Vymazat
  3. Mozna ty bradavice, ale i takto je hezka:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to jsem přesně myslela - puntíky jako bradavice :-)

      Vymazat
  4. Souhlasím flíčky na hřbet a je dokonalá, moc se Ti povedla Ivi :O) K

    OdpovědětVymazat