úterý 9. srpna 2016

Ze staré nástěnky nová

Na blogu U Ilonky jsem před nedávnem viděla předělávku staré korkové nástěnky.  
Hrozně mě to zaujalo a dlouho jsem se nemohla odhodlat do podobné předělávky. Až včera večer, všichni šli brzy spát, tak jsem se do toho pustila. 
Nástěnka bude v pokoji našeho Adámka. Pokoj se bude snad už brzy zařizovat a bude v pirátském stylu. 
Stačilo málo: stará nástěnka, černá akrylová barva, dřevěné kolíčky a samolepka na vystřihnutí kotvy a písmenek. 
Adamovi se nástěnka moc líbila a já mám radost, že měl radost :-)
Ivana







6 komentářů:

  1. Ivanko, je perfektní, myslím, že taky jednu odloženou máme :o)
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, opravdu super predelavka, nadhera. A ty vychytane doplnky! M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo,
    moc povedená renovace :-)
    Na tomto námořnicko- kotvičkovém stylu doslova ujíždím a tak se asi inspiruji nápadem pro syny do pokojíčku.
    Krásné srpnové dny!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná proměna!1*
    Nedávno jsem provedla podobnou, vznikla kreslící tabule, kterou využíváme na vzkazy a tahle tvoje je taky moc pěkná :o) Pa K.

    OdpovědětVymazat