sobota 21. ledna 2017

Hvězdičky do polévky

Když jsem ke slavnostní příležitosti podávala vývar, napadlo mne, že bych mohla mrkvičkou vývar trochu ozvláštnit. 
Stačí jen uvařená mrkev a vykrajovátko libovolného tvaru. 
Protáhnout uvařenou měkkou mrkev přes vykrajovátko je snadné a tychlé.





9 komentářů:

  1. To je skvělý nápad až s uvařenou mrkví.Já poctivě do čočkovky na Štědrý den každý plátek mrkve,petržele a brambor za syrova malým vykrajovátkem hvězdičkuju.Tohle je zrychlení jako blázen,díky za ně ;-).H.

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna se mě Bertík zeptal, proč to taky nedělám :-) Dobrý nápad. Hezkou neděli Ivi, D.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky dělávám ,ale jen na Vánoce...Ilča

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Ivanko, to je ale figl!Super nápad a jak efektni. M.

    OdpovědětVymazat
  5. No toje nápad! Moje děti už jsou velké, ale těm malým se to bude líbit a mrkvičku aspoň sní :-)
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, taky je dělám, když je nějaký slavnostní oběd, ale už do syrové mrkve, což chce trochu síly :o)
    Moc chválím nástěnku a zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat