čtvrtek 23. března 2017

Přírodní zázrak

Havlíkův přírodní zázrak je jeden z nejlepších kosmetických produktů, co jsem si v poslední době koupila. 
Pokud máte suchou pokožku, tak vřele doporučuji. Mám odzkoušeno i na dětech.
 Obsahuje makadamový olej, makový olej, včelí vosk, rakytník, rozmarýn, med, mateří kašička, propolis a vitamín E. A vůbec žádné konzervační a ani jiné chemické látky!!!
Jen bych chtěla říct, že jde o klasickou mast, takže se do pokožky nevstřebá. Ale i přesto používám jako krém na obličej.







7 komentářů:

  1. Ivanka a na čo vlastne by sa mala tá masť používať? Čo píše výrobca? Mám veľmi, veľmi alergickú kožu na tvári, okrem Nivei v modrom balení a VICHY make-upu, nemôžem nič používať. Ani Vichy krém na citlivú pokožku. Takže zišlo by sa niečo iné ešte nájsť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitko, na velmi suchou pokožku je opravdu skvělá, na svědící místa na kůži, na (občasný) dětský ekzém mám odzkoušeno, na popraskané rty. Ale více se podívej na http://www.havlikovaapoteka.cz/naturalwonder.html

      Vymazat
  2. Ivi, já jsem si od nich teď koupila český krém a nemůžu se nabažit té vůně. a taky takovou 3minutovou masku.
    přeji krásné jarní dny Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Ceka na me jeden krem teto znacky, zatim je ale v poradniku, moc se na nej tesim uz ted:-). Pekny den. Ivanko. M.

    OdpovědětVymazat
  4. vyzkousela jsem na detsky ekzem, nevyřešil to uplne ale asi nejlip z toho co jsme zkousely. Nekdo tvrdil, ze po nem ekzem presel, to nam ne....

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle vůbec neznám, asi budu muset vyzkoušet, suchou kůži to znám velmi dobře :-)) Krásný večer Ivanko, D.

    OdpovědětVymazat
  6. Neznám, tak děkuji za typ a přeji hezkou sobotu, Ivanko! Helena

    OdpovědětVymazat