pondělí 2. října 2017

Na šípky...

U nás bylo dnes nádherně, teploučko a i když foukal studený vítr, svítící slunce hřálo, takže pocitově bylo opravdu teplo a krásně. Vyrazila jsem na šípky a nasbírala kilo krásných tvrdých šípků.
Větší požitek mám ale z příjemně stráveného času uprostřed polí, v klidu, samotě, mimo civilizaci, s výhledem z každé strany na něco jiného-hory, les, nedaleká vesnice.
Toto místo mám jen několik kilometrů od domu a přestože je zde tak nádherně, chodím sem jen jednou ročně - na podzim- na šípky.
Mějte krásné dny.
Ivana












14 komentářů:

  1. Tak tam bych se urcite vydavala casteji, vypada to krasne. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Šípky jako malované. Hezké místo!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ale zase máš hezkou tradici a máš se na co těšit :-) Opravdu hezké místo. Měj se hezky Ivi, D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, nádherné šípky. Já takové místo kolem sebe nemám, nebo jsem ho ještě neobjevila :-) Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, stačí kousek přírody a hned je na světě hezčeji :-)

      Vymazat
  5. Ivi,kdo včera nevyužil to dokonalé počasí,asi bude zase na dlouho muset čekat.Taky taková "jednoroční" místa mám.Je fajn mít se kam vracet...H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to úplně Hani souhlasím. A nazvali jsi to moc hezky "jednoroční" místo :-) Měj se krásně, I.

      Vymazat
  6. Ivo, budeš je sušit na čaj?
    Pěkné foto:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je právě to největší dilema. Sušením se stácí mnoho vit.C, marmeláda je moc pracná, sirup bude určitě, ale taky o hodně vit.C příjdu a tak zvažuji, jak s tím naložit. Evi, měj se krásně, Ivana

      Vymazat