neděle 21. května 2017

Uspávání

Naše tříletá holčička je zvyklá na večerní uspávání v kočárku - to není rozmazlování, to jen efektivní uspávání :-) :-) :-). 
Tento rituál téměř vždy absolvuje s tatínkem, jen dnes byla výjimka a jela jsem s ní já.
Výsledek byl takový, že holčička neusnula :-). Já jsem si ale udělala pár pro mě zajímavých fotek při zapadajícím slunci.
 Jsou to fotky z blízkého okolí domu, fotky z rozhraní města a klidu u lesíku. 


















9 komentářů:

  1. Zajimavy ritual mate:),fotky pekne, me nej zaujala ta zastávka, ani nevim proc, to svetlo?atmosféra?Hezky den, Ivanko. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi hezké fotografie mého blízkého okolí. Na procházkách jsem častěji viděla koroptve a bažanty než srnky. Přeji pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Náš téměř dvouletý Alánek taky usíná v kočárku :-), někdy prostě člověk musí dělat to, co děti vyžadují a není to rozmazlování. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Rituál s uspávání přinesl i moc hezké fotečky!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ivi, časy uspávání byly jedny z nejkrásnějších. Taky jsme uspávali v kočárku a ten klid, když pak dítě spalo.. :-)
    Krásné momentky!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko,
    moc hezky jsi uspávala!!
    Mám ráda ty chvíle, když zapadá slince...hezky jsi to nafotila,
    ta poslední fotka je krásná!!
    Měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. To já bych usnula hned...:-)
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  8. ...není to tím, že tatínek u uspávání nefotí :o)
    Moc krásné fotky a princezna nakonec taky jistě usnula.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat